Nöjd kundundersökning på Teknisk Service
Under perioden 12 oktober till 29 november kommer vi på Lidköping Bredband, Renhållningen samt Vatten & Avlopp att undersöka våra kunders uppfattning om våra tjänster och vår verksamhet.
Mycket fina siffror
Den senaste undersökningen gjordes 2018 och visade på mycket fina siffror som vi nu hoppas att vi behållt eller förbättrat. Undersökningen görs via telefon och vi vill att så många som möjligt tar sig tid att svara på dessa frågor. Intervjun tar ca 5 min i anspråk och du är helt anonym. Vår samarbetspartner för undersökningen är Supportföretaget TMJ Group.
Just nu genomför vi på Teknisk Service Lidköpings Kommun en kundundersökning. Frågorna handlar om hur du som kund upplever de tjänster som levereras för Elnät, Vatten-Avlopp, Renhållning och Bredband. Under oktober och november månad kan du därför bli uppringd för en intervju med frågor angående Teknisk Service. Dina synpunkter är oerhört viktiga för vårt utvecklingsarbete och vi är mycket tacksamma om du vill delta i undersökningen. Intervjun tar ungefär 5 minuter och du är självfallet helt anonym. Vår samarbetspartner för undersökningen är Supportföretaget TMJ Group AB.
Publicerad:
Senast uppdaterad: