Är du 60plus och sugen på ett hälsoäventyr?

Välkommen på informationsmöte den 2 september och hör allt om Senior Sport School – ett spännande program för dig som vill förbättra din hälsa, träffa nya vänner och upptäcka nya aktiviteter!

Aktiva 60plusare

12 veckor av aktiviteter och lärdomar

Under 12 veckor får du möjlighet att prova på olika fysiska aktiviteter hos lokala föreningar, delta i intressanta tematräffar om hälsa, kost och sömn, samt lära dig hjärt- och lungräddning. Vi träffas två gånger i veckan, måndagar och torsdagar, oftast mellan klockan 09:30 och 11:30.

Senior Sport School startar den 16 september och pågår fram till den 5 december 2024. Kostnaden är 500 kr och är öppen för alla som är bosatta i Lidköpings kommun.

Låter det intressant? Missa då inte vårt informationsmöte - ett perfekt tillfälle att få svar på dina frågor och göra din anmälan.

Tid och plats: 2 september klockan 10:00 - 11:00, scenen Stadsbiblioteket.

Välkommen till informationsmötet för att ta första steget mot en aktivare höst!

Har du frågor är du välkommen att kontakta Cecilia Larsson på telefonnummer 0510-77 17 61 eller på mejl cecilia.larsson@lidkoping.se

Satsning på en aktivare fritid för alla

Senior Sport School är en del av Lidköpings kommuns satsning på en aktivare fritid för alla. Vill du läsa mer om den nationella satsning som vi är en del av så gör du det på deras webbplats. Länk till annan webbplats.

Hjälpte informationen på den här sidan dig?

Tack för ditt svar!

Hur nöjd är du med sidans innehåll?

Observera att vi inte besvarar frågor om kommunens verksamheter denna väg. Här tar vi endast emot synpunkter på aktuell webbsida du besöker. Frågor om våra verksamheter hänvisas till vår e-tjänst Tyck till om kommunen.

Tack för ditt svar!

Hur nöjd är du med sidans innehåll?

Kan du utveckla ditt svar lite mer?

Vi vill gärna att du förklarar vad du saknar eller vad som inte stämmer för att vi skall kunna blir bättre på att ge dig korrekt information. Din kommentar blir en allmän handling och kan komma att läsas av andra. Undvik att skicka in känsliga personuppgifter. Vi hanterar alla eventuella personuppgifter enligt GDPR.

Får vi kontakta dig (frivilligt)?

Skriv in den e-postadress vi kan nå dig på. Vi kontaktar dig enbart om vi behöver ställa kompletterande frågor rörande din feedback ovan.

Har du synpunkter på service och tjänster?

Läs om hur du lämnar synpunkter på kommunens service och tjänster.

Informationen skickas...

Tack för att du hjälper oss att göra kommunens webbplats bättre!

Publicerad:

Senast uppdaterad: